تشکیل جلسه مشترک گروه امور مشترکین و درآمد شرکت با امور منابع آب صومعه سرا

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، به نقل از سرپرست گروه مشترکین و درآمد شرکت، در راستای هم فکری و ارایه راهکارههای جدید در جهت رفع موانع و مشکلات وصول و ارتقاء سطح کمی و کیفی درآمد ...

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، به نقل از سرپرست گروه مشترکین و درآمد شرکت، در راستای هم فکری و ارایه راهکارهای جدید در جهت رفع موانع و مشکلات وصول و ارتقاء سطح کمی و کیفی درآمد شرکت جلسه ای با همین موضوع در امورمنابع آب صومعه سرا برگزار گردید.

 

       بر اساس این گزارش در این جلسه در راستای سیاست های کلان شرکت، مبنی بر ارتقاء سطح کمی و کیفی درآمدی شرکت و وصول مطالبات و تحقق بودجه های پیشنهادی، گروه مشترکین و درآمد در تاریخ 95/02/14 جلسه ای را  با حضور مدیریت و همکاران امور آب صومعه سرا در محل اداره برگزار نمود  و در این جلسه بررسی اجمالی درخصوص درآمد سالانه آن امور در سال 1394 و همچنین درصد تحقق بودجه صورت گرفته و  نیز مسائل  و مشکلات درآمدی و ارائه راهکارهای جدید  و تعامل و همفکری در بحث تحقق بودجه سال 1395 و وصول حداکثری در سال جاری صورت پذیرفت.

 

       در پایان جلسه مقرر گردید که در سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" با بسیج تمام امکانات جهت تأمین هزینه های جاری شرکت نسبت به وصول مطالبات  شرکت اقدام مضاعف صورت پذیرد.

 

 

کد خبر: 768
  تاریخ خبر : شنبه 18 اردیبهشت 1395
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395
 دبیر خبر
 1057