برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت روز زن و تجلیل از مقام مادر

طی این جلسه، دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با توجه به گزارش عملکرد امورزنان و خانواده شرکت در سال 1394 که توسط مشاور امور بانوان شرکت، بیان گردید و استماع سخنان دیگر بانوان همکار حاضر در جلسه در خصوص کلیه مسائل مرتبط با حوزه بانوان و ... به بیان نقطه نظرات خود در خصوص ...

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در ایام بابرکت ماه رجب و در آستانه سالروز خجسته و میمون ولادت امیر مومنان حضرت علی (ع)؛ ویژه برنامه بزرگداشت روز زن و تجلیل از مقام شامخ مادر که درسال جاری به جهت تداخل زمانی با ایام نوروز و نیمه تعطیلی ادارات انجام نگرفته بود در محل سالن کنفرانس سد شفارود با حضور مسئولین این شرکت و بانوان همکار شاغل شرکت برگزار شد.

 

       طی این جلسه، دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با توجه به گزارش عملکرد امور زنان و خانواده شرکت در سال 1394 که توسط مشاور امور بانوان شرکت، بیان گردید و استماع سخنان دیگر بانوان همکار حاضر در جلسه در خصوص کلیه مسائل مرتبط با حوزه بانوان و ... به بیان نقطه نظرات خود درخصوص تبیین عملی جایگاه رفیع زنان در ایران اسلامی در برهه کنونی با تأسی به زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و با اهداء لوح تقدیر و گل و هدیه مصوب وزارت نیرو برای بانوان همکار، برای تمامی بانوان خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنین بانوان زحمتکش شرکت آب منطقه ای گیلان، آرزوی سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش نمود .

 

       در پایان این مراسم صمیمانه ، پذیرایی ناهار و دیدار و آشنایی با تأسیسات سد و روند پیشرفت فعالیت های انجام پذیرفته در ساخت سد شفارود انجام شد و سپس ادامه تور فرهنگی، ورزشی و سیاحتی یک روزه بانوان به دیگر مناطق دیدنی استان ادامه یافت.   

کد خبر: 752
  تاریخ خبر : شنبه 4 اردیبهشت 1395
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395
 دبیر خبر
 1820
  دیدگاه کاربران