ایجاد صندوق صوتی جهت ثبت شکایات و تکریم ارباب رجوعان شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، بنابر اعلام دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت در راستای تسهیل دسترسی مردم جهت ثبت شکایات ...

 

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، بنابر اعلام دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت در راستای تسهیل دسترسی مردم جهت ثبت شکایات و تکریم ارباب رجوعان محترم،  صندوق صوتی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان جهت ثبت  شکایات و تکریم ارباب رجوع  با شماره تماس 33219401 – 013 با قابلیت ضبط مکالمه از اسفند ماه سال 1394 راه اندازی و اجرا گردید.

بر اساس این گزارش کلیه ارباب رجوعان محترم برای ثبت شکایات خود می توانند به این صندوق صوتی(33219401-013) مراجعه کنند.

کد خبر: 743
  تاریخ خبر : شنبه 21 فروردین 1395
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 24 فروردین 1395
 دبیر خبر
 982
  دیدگاه کاربران