اطلاعیه برگزاری نخستین همایش رویداد پیوند آب و انرژی کشور

اولین رویداد پیوند آب و انرژی ایران با همکاری انجمن علمی–فرهنگی دانشکده مهندسی برق دانشگاه شریف (رسانا) و انستیتو آب و انرژی برگزار می شود.

 

       اولین همایش پیوند آب و انرژی کشور، تحت عنوان ((رویداد پیوند آب و انرژی شریف)) در تاریخ 11 الی 13 اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. دانشگاه صنعتی شریف به عنوان نهاد علمی پیشگام کشور در حوزه علم و فناوری، سابقه طولانی در توسعه صنایع ملی کشور داشته است. در همین راستا، اولین رویداد پیوند آب و انرژی ایران با همکاری انجمن علمی–فرهنگی دانشکده مهندسی برق دانشگاه شریف (رسانا) و انستیتو آب و انرژی برگزار می شود.

 

       هدف از برگزاری این رویداد، فراهم نمودن بستری مناسب برای اولین بار در کشور، جهت گردآوری و تعامل فی مابین مهندسان، صنعتگران، مدیران و فعالان محیط زیست به منظور افزایش آگاهی درباره این بحران و برداشتن گامی در جهت حل آن می باشد.

       همچنین سخنرانان اصلی این همایش؛ دکتر ریچارد تیلور، رئیس انجمن بین المللی انرژی برق –آبی (IHA) و دکتر کاوه مدنی، استاد دانشگاه امپریال کالج لندن می باشند و کارگاه های آموزشی نیز با موضوعات: بررسی نمونه های جهانی مدیریت توامان آب و انرژی در حوزه آب های زیرزمینی  و ارائه یک راهکار آبیاری بهینه جهت کاهش مصرف آب با استفاده از تلفیق تکنولوژی هوشمند و دانش طراحی محیطی؛ در کنار میزگردها و نشست های تخصصی و جلسات ارائه مقالات مرتبط حوزه آب و انرژی به اجرا در خواهند آمد.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش ؛ می توانند به سایت رویداد مراجعه نمایند.

کد خبر: 716
  تاریخ خبر : یکشنبه 25 بهمن 1394
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 8 فروردین 1395
 دبیر خبر
 915
  دیدگاه کاربران