دکتر نیکخوی، سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان :

فرآیند مهندسی فرهنگ صحیح مصرف از مدارس آغاز می شود

نشست مشترک مدیران ارشد شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و اداره کل آموزش و پرورش پیرامون هم اندیشی در خصوص طرح ملی نجات آب ایران (داناب) برگزار گردید.

نشست مشترک مدیران ارشد شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و اداره کل آموزش و پرورش پیرامون هم اندیشی در خصوص طرح ملی نجات آب ایران (داناب) برگزار گردید.

در این جلسه دکتر نیکخوی، سرپرست شرکت سهامی آب منطقه  ای گیلان ضمن تشکر از تلاشها و پیگیری های مجموعه آموزش و پرورش در رابطه با ترویج فرهنگ صحیح مدیریت و مصرف منابع آب، گفت: ظرفیت فرهنگی مدارس در گیلان فرصت بالقوه ای است تا با بهره مندی از تواناییهای کادر مجرب آموزشی بتوان بسیاری از مفاهیم که نماد و نشان دهنده سطح فرهیختگی یک جامعه است را در نوجوانان نهادینه کنیم.

دکتر نیکخوی با اشاره به اهداف طرح ملی داناب گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک شرکت مدیریت منابع آب ایران و وزارت آموزش و پرورش ، این طرح در حال حاضر با مشارکت دو سازمان آموزش و پرورش گیلان و آب منطقه ای از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و درصددیم با هم افزایی و برگزاری جلسات هم اندیشی مشترک در سطوح عالی و کارشناسی ، علاوه بر فراگیری بیشتر و بر سطح کیفیت محتوای ارائه شده بپردازیم که در حقیقت فرآیند مهندسی فرهنگ صحیح مصرف از مدارس آغاز می شود.

دکتر نیکخوی در انتها گفت: وقتی در سال گذشته ریاست محترم دولت تدبیر و امید پرسش مهر را به مقوله آب ، اختصاص دادند در واقع تکلیف سنگینی را بر دوش یکایک متولیان امر گذاشتند تا با انتخاب صحیح ترین رویکرد و بهره مندی از موثرترین شیوه برای آگاهی رسانی و فرهنگ سازی از گنجینه آب ایران ، به خوبی حفاظت و آن را به بهترین شکل در اختیار نسل بعد قرار دهیم و امیدواریم در این راه با توکل به خداوند متعال عملکرد ما عالی ترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

 

کد خبر: 705
  تاریخ خبر : شنبه 10 بهمن 1394
 دبیر خبر
 925