بازدید شبانه دکتر نیکخوی از سد آیت ا... بهجت شهربیجار

اکنون با افتخار می توانیم اعلام کنیم یکی از بهترین و سالم ترین آبهای شرب کشور در اختیار هم استانی های گرانقدر مان قرار گرفته است .

به گزارش دفتر روابط عمومی دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای  گیلان شامگاه روز جمعه به صورت سرزده از سد مخزنی آیت ا... بهجت شهر بیجار بازدید به عمل آورد.

دکتر نیکخوی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات مدیریت و پرسنل دفتر نگهداری و بهره برداری ازسدها و نیروگاههای برق آبی گفت: با لطف و عنایت پروردگار و به همت متخصصین ایرانی یکسال از بهره برداری سد مخزنی آیت ا... بهجت شهر بیجارکه در دی ماه گذشته توسط معاون اول محترم ریاست جمهورآقای دکتر جهانگیری افتتاح شد می گذرد و اکنون با افتخار می توانیم اعلام کنیم یکی از بهترین و سالم ترین آبهای شرب کشور در اختیار هم استانی های گرانقدر مان قرار گرفته است .

دکتر نیکخوی با تأکید بر تلاش مضاعف جهت خدمت رسانی به مردم گفت : اندیشه ما می بایست حول این محور باشد که از زمان و امکانات برای خدمت به مردم عزیز که همان ولی نعمتان انقلاب هستند بهترین استفاده را نموده و با تدبیر از تک تک موقعیتهایی که در حوزه خدمتی ما مفهوم پیدا می کند نشاط و امید به زندگی بهتر را برای گیلانیان رقم بزنیم.    

کد خبر: 692
  تاریخ خبر : شنبه 19 دی 1394
 دبیر خبر
 1091
  دیدگاه کاربران