دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان:

امنیت پایدار در گروه اقتصاد توسعه یافته است

دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در دیدار با سردار محمد رضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: دنیای ...

 

       دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: دنیای امروز همانگونه که در رسانه های جمعی منعکس است صحنه آشوب و درگیری های متعدد در کشورهای گوناگون است اما به لطف خدا و با هدایت و راهبری بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین سختکوشی  و مجاهدت ستودنی قوای نظامی و انتظامی، ایران عزیز در آرامش و اقتدار به سر می برد.

 

       سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در ادامه ضمن ارایه گزارشی از فعالیتهای شرکت گفت: در صددیم تا با احداث نیروگاههای برق آبی متعدد و نیز استفاده کارا از قطره قطره ظرفیتهای بی بدیل بیش از 54 رودخانه استان، اقتصاد مبتنی بر آب را در گیلان فعال نموده و با همراهی دستگاههای اجرایی مربوطه و همچنین بهره مندی از رهنمود های ارزشمند دکتر نجفی استاندار محترم از داشته های خدادادی استان ارزش افزوده و آورد اقتصادی سرشار برای مردم عزیز به ارمغان بیاوریم.

دکتر نیکخوی در پایان ضمن تشکر از سردار محمدرضا میرحیدری فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: معتقدیم که امنیت پایدار در گروه اقتصاد توسعه یافته است و در این راه آماده ایم تا برای پیشرفت و توسعه روزافزون گیلان، تمام تلاش خود را به کار گیریم.

کد خبر: 688
  تاریخ خبر : یکشنبه 13 دی 1394
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 13 دی 1394
 دبیر خبر
 902
  دیدگاه کاربران