دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان :

تعامل سازنده دستگاههای اجرایی موثرترین راهبرد در خدمت به مردم عزیز است .

به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ، نشست مشترک مدیران ارشد آب منطقه ای گیلان و سازمان جهاد کشاورزی در محل دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

در این نشست مهندس شعبانژاد ، مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک انتصاب دکتر نیکخوی، گفت: سازمان جهاد کشاورزی در انجام امور خود با بسیاری از دستگاههای اجرایی دیگر تعامل دارد که در این میان با برخی از دستگاهها، این تعامل از به هم پیوستگی و شدت فزون تری برخوردار است که آب منطقه ای گیلان نماد بارز آن می باشد و امید است با شناختی که از جنابعالی در سطح استان وجود دارد در سایه این همکاری ها خدمت به مردم از سرعت و کیفیت بیشتری برخوردار شود.

در ادامه دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن خوشامد گویی گفت: از شما تشکر می کنم که همیشه و در همه حال منشأ خاطرات شیرین و ارزشمند بوده و امیدواریم بتوانیم با درایت ، صبر و تأمل و تعاون بیش از پیش مثمر ثمر در خدمت به ولی نعمتان انقلاب باشیم.

دکتر نیکخوی با اشاره به وضعیت آبی استان افزود: چون شرایط تأمین آب خصوصاً در بخش اقتصاد کشاورزی در حال حاضر از موقعیت ویژه ای برخوردار می باشد لذا می بایست تدبیر را سرلوحه امور قرار داده و با برنامه ریزی دقیقاً رویکرد خود را نسبت به مدیریت مصرف آب تغییر دهیم .

سرپرست شرکت آب منطقه ای گیلان در انتها گفت: تعامل سازنده دستگاههای اجرایی موثرترین راهبرد در خدمت به مردم عزیز است و چون نوع خدمت دو مجموعه در برخی جهات از فرایند مشترکی برخوردار است ، فلذا می بایست تلاش ها حول این محور باشد که علاوه بر هم پوشانی در ارائه خدمات در کلام و بیان آراء همچنین مصاحبه های صورت گرفته نیز از هم زبانی و ارائه آمار و اطلاعات یکسان برخوردار باشیم.

کد خبر: 680
  تاریخ خبر : چهارشنبه 2 دی 1394
 دبیر خبر
 928