اجرای دورة آموزشی (( هنر هدایت و مهارتهای بازدارندگی برای کلیة بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان گیلان))

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، به نقل از کمیتة استانی انسجام بخشی امور زنان و خانوادة صنعت آب و برق گیلان ( به دبیری امور زنان و خانوادة شرکت آب منطقه ای گیلان) دورة آموزشی امر به معروف و نهی از منکر...

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، به نقل از کمیتة استانی انسجام بخشی امور زنان و خانوادة صنعت آب و برق گیلان (به دبیری امور زنان و خانوادة شرکت آب منطقه ای گیلان) دورة آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با موضوعات (( هنر هدایت و مهارتهای بازدارندگی)) با حضور بانوان شاغل در کلیة شرکتهای وابستة به صنعت آب و برق گیلان در محل سالن اجتماعات مالی و پشتیبانی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با سخنرانی دکتر توانایی ؛ در 10/8/1394 برگزار گردید.

 

      در این دوره کلاس 4 ساعته در خصوص جمیع جهات هنر هدایت در زندگی و مهارتهایی که بازدارندگی در پی دارند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سخنران جلسه با اشاره به شرایط فرهنگی و... اهمیت احیاء هر چه بیشتر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ، آن را در جامعه و به التبع در ادارات، زندگی شخصی و اجتماعی، این مقوله را از ملزومات بسیار کاربردی و راه گشا در جهت سوق دادن فردی و اجتماعی جامعه به سمت و سو و نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی خاطر نشان کرد.

کد خبر: 644
  تاریخ خبر : دوشنبه 11 آبان 1394
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 12 آبان 1394
 دبیر خبر
 841
  دیدگاه کاربران