به مناسبت گرامیداشت خجسته ایام دهه مبارک کرامت ...

سمینار تخصصی بانوان شاغل صنعت آب و برق گیلان با محوریت (زن ؛ سلامت و تربیت دختران)

یکی از نشانه های پویایی هر جامعه ای داشتن زنان سالم، با نشاط و حضور مثمر ثمر اینان در تمامی عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن جامعه است ...

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به نقل از امور زنان و خانواده این شرکت، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک کرامت که فرصتی مغتم است برای نگاهی ریزبینانه تر و موشکافانه تر به مقولة جایگاه و اهمیت زنان و دختران در هر جامعه ای، سمینار تخصصی بانوان شاغل در صنعت آب و برق گیلان ، با محوریت کمیته استانی انسجام بخشی امور زنان و خانواده استان گیلان ( متشکل از امور زنان و خانواده کلیه شرکتهای تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان) با توجه به مسأله (( زن ؛ سلامت و تربیت دختران))

برگزار شد. در این سمینار تخصصی که با سخنرانی خانم دکتر پاکدامن ؛ مدیر گروه سلامت و جمعیت دانشکده علوم پزشکی گیلان، در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع برق گیلان برگزار شده بود، به بررسی و پرسش و پاسخ در خصوص بیماریهای رایج و مهم زنان و راههای پیشگیری آنها، اهمیت توجه به غربالگری زنان در جامعه و همکاری خود بانوان در توسعه این فرهنگ و... پرداخته شد.

همچنین از دیگر مطالب مطروحه در این سمینار ، با توجه به اینکه یکی از نشانه های پویایی هر جامعه ای داشتن زنانی سالم و در واقع مادرانی سلامت و با نشاط و حضور مثمر ثمر اینان در تمامی عرصه های اجتماعی است، رسیدگی به وضعیت سلامت در تمامی ابعاد و راهکارهای سهل الوصول برای این مهم، که قابل گسترش در بین آحاد جامعه ، خصوصاً  قشر زنان تحصیلکرده و شاغل باشد؛ مورد بحث و نظر خواهی بانوان حاضر در سمینار ، قرار گرفت.   

کد خبر: 578
  تاریخ خبر : دوشنبه 2 شهریور 1394
 دبیر خبر
 772
  دیدگاه کاربران