مدیرعامل آب منطقه ای گیلان:اولین سد لاستیکی گیلان در دهه فجر افتتاح خواهد شد

با عمل به تعهداتی که در وزارت نیرو داریم نتیجه این اقدامات برای مردم عزیز شیرین باشد. و امیدواریم با احداث سد لاستیکی دهنه سر آب مطمئن و پایدار برای مردم منطقه تأمین گردد.

به گزارش دفتر روابط عمومی ، مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت در حاشیه جلسه پیگیری پروژه های مصوب سفر ریاست محترم جمهور به خبرنگار این دفتر گفت: ان شاأ... در دهه فجر سال جاری اولین سد لاستیکی گیلان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

مهندس آقابیگی افزود: با عنایت خداوند متعال و توجهات دولت محترم همچنین تأکید شخص جناب رئیس جمهور آقای دکتر روحانی که در اولین سفر استانی ایشان به گیلان و در جمع مردم عزیز بیان فرمودند 4 سد لاستیکی شامل فخرآباد ، پهلوان بست ، دهنه سر و انبار سر در سال 94 عملیات اجرایی آنها صورت گرفته و مفتخریم تا این نوید را به هم استانی های گرامی بدهیم که سد دهنه سر با پیشرفت فیزیکی 75% اولین سد لاستیکی گیلان است که در دهه فجر سال جاری افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

رئیس شورای مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان در ادامه گفت : باید طوری برنامه ریزی شود تا ضمن استفاده از تمام ظرفیتهای درون شرکتی و دیگر ادارات و سازمانهای مرتبط در شهرستانها و ستاد شرکت توسعه لازم بخش آب استان بر مبنای فرمایشات رئیس جمهور محترم محقق گردد.

مهندس آقابیگی افزود: شأن نزول احداث سدهای لاستیکی از اهمیت بالایی برخوردار است که می بایست با جدیت و پیگیری کلیه موانع را پشت سر گذاشته و با عمل به تعهداتی که در وزارت نیرو داریم نتیجه این اقدامات برای مردم عزیز شیرین باشد. و امیدواریم با احداث سد لاستیکی دهنه سر آب مطمئن و پایدار برای مردم منطقه تأمین گردد.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در انتها گفت: سد لاستیکی دهنه سر تأثیرات بسیار زیادی در منطقه دارد که از آن دست می توان به جلوگیری از ورود آب شور دریا ، تأمین آب در حساس ترین نقاط انتهایی شبکه سفید رود و جلوگیری از اتلاف آب را اشاره نمود.  

 

کد خبر: 575
  تاریخ خبر : شنبه 31 مرداد 1394
 دبیر خبر
 1065
  دیدگاه کاربران