برداشت نخستین خوشه های برنج در گیلان

برداشت نخستین خوشه های برنج در گیلان صبح امروز با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس سیف اله آقابیگی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان، مهندس شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی دیگر از مدیران آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، برداشت نخستین  خوشه های برنج در گیلان صبح امروز با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس سیف اله آقابیگی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان، مهندس شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی  و جمعی  دیگر از مدیران آغاز شد.

استاندار گیلان در حاشیه نخستین دروی برنج استان گفت: با تلاش مدیران استانی، شهرستانی و نیز صرفه جویی کشاورزان انشاء‌ا... سال پُررونقی را برای شالیکاران پشت سر خواهیم گذاشت.

 

وی بر تلاش مردان و زنان غیرتمند گیلانی و تحمل رنج و سختی فراوان در کاشت، داشت و برداشت محصول اشاره و خاطرنشان کرد: با همراهی خوب مدیران مرتبط  و فرمانداران تقریباً بدون تنش توانستیم این سال را سپری کنیم و  تا 10 روز آینده انشاء ا... برداشت در سراسر استان نیز آغاز خواهد شد.

دکتر نجفی تصریح کرد : در تلاش هستیم مشکل آب استان را با روش های مختلف برطرف کنیم تا در سالهای آینده سال های زراعی پُررونق تری را شاهد باشیم.

 

کد خبر: 540
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 23 تیر 1394
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 23 تیر 1394
 دبیر خبر
 1124
  دیدگاه کاربران