مهندس سیف اله آقا بیگی مدیر عامل آب منطقه ای گیلان:

در حال حاضر 26 گروه بازرسی در استان برای جلو گیری از بروز تخلفات در حوزه آب گشت زنی می کنند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس سیف اله آقابیگی ...

 

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس سیف اله آقابیگی مدیرعامل شرکت و دیگر اعضاء برگزار شد.

       در این جلسه مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نیز ضمن ارایه گزارشی از وضعیت آبی استان گفت: در حال حاضر 26 گروه بازرسی در استان برای جلو گیری از بروز تخلفات در حوزه آب گشت زنی می کنند.  

              

       مهندس سیف اله آقابیگی گفت: میزان ذخیره آب سد سفیدرود در حال حاضر 345میلیون متر مکعب است و این آب را با وسواس خرج می کنیم. وی در ادامه افزود: از سال گذشته خشکسالی امسال پیش بینی شده بود و برای کاهش دغدغه های کشاورزان عزیز اقدامات   مختلفی انجام شد.

 

       مهندس آقابیگی با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلفات در حوزه آب در گیلان 22 گروه گشت و بازرسی داشتیم که به دلیل اهمیت موضوع در سالجاری چهار گروه دیگر اضافه شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 26 گروه گشت و بازرسی در استان نظارت می کنند.

       وی با بیان اینکه در گیلان هفت میلیارد متر مکعب منابع آب تجدید پذیر داریم، تصریح کرد: در حال حاضر از 47 درصد این منابع استفاده می کنیم و برنامه داریم طبق سند چشم انداز تا سال 1402 این میزان بهره وری را به 71 درصد برسانیم.

 

       در ادامه مهندس آقابیگی از انسداد 1883 حلقه چاه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد :27 دستگاه حفاری غیر مجاز در استان متوقف شدند.

                                                                                                                                                  

 

کد خبر: 515
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 9 تیر 1394
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 10 تیر 1394
 دبیر خبر
 1260
  دیدگاه کاربران