((اطلاعیه ))

اطلاعیه شرکت آب منطقه ای گیلان

از مسافرین محترم و هم استانی های عزیز بخصوص کشاورزان و ساکنین حریم رودخانه ها و کانالهای آبرسانی تقاضا می شود به جهت جلوگیری از هر گونه حادثه دلخراش موارد احتیاط و ایمنی را رعایت نموده و از ورود به رودخانه ها، کانالها، انهار و تأسیسات آبی استان بطور جدی خودداری نمایند.

 

دفتر روابط عمومی آب منطقه ای با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و ورود مسافرین از اقصی نقاط کشور به گیلان به اطلاع هم استانی های عزیز و مسافرین گرامی می رساند؛ نظر به آغاز مرحله پنجم آبگذاری کانالهای آب کشاورزی از صبح روز سه شنبه (26 خرداد) جهت آبرسانی به اراضی شالیکاری، رودخانه ها و نهرها و کانالهای آبرسانی استان گیلان پر آب بوده و در صورت بی احتیاطی خطر غرق شدن افراد را بدنبال دارد.

 

لذا از مسافرین محترم و هم استانی های عزیز بخصوص کشاورزان و ساکنین حریم رودخانه ها و کانالهای آبرسانی تقاضا می شود به جهت جلوگیری از هر گونه حادثه دلخراش موارد احتیاط و ایمنی را رعایت نموده و از ورود به رودخانه ها، کانالها، انهار و تأسیسات آبی استان بطور جدی خودداری نمایند.

 

بدیهی است عدم رعایت نکات ایمنی و بی توجهی به هشدارها در صورت بروز حوادث ناخوشایند ضمن تألم خاطر آسیب دیدگان، مشکلات فراوانی را برای شالیکاران سختکوش و مجموعه آب استان به همراه خواهد داشت.

کد خبر: 495
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 26 خرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 26 خرداد 1394
 دبیر خبر
 1001
  دیدگاه کاربران