مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد

مراسم تودیع حمید رضا الیاسی و معارفه مهندس حمید رضایی به عنوان مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، این مراسم با حضور معاون حراست کل وزارت نیرو و هیأت همراه، مدیرکل حراست استان گیلان، مدیرکل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای گیلان در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

مهندس سیف اله آقابیگی، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آب منطقه ای گیلان، در این مراسم با قدردانی از زحمات حمیدرضا الیاسی، سرپرست قبلی حراست این شرکت، گفت: حراست یک نهاد مردمی است که پشتیبان نظام است و کارکنان آن سربازان گمنامی هستند که امنیت نظام را حفظ می کنند.

مهندس آقابیگی افزود: در شرایط کنونی که کشورهای همجوار ما در جنگ و نا امنی به سر می برند، کشور ما در امنیت و آرامش کامل است و این در سایه اعتقاد ما به ولایت فقیه و مجاهدت های شهیدان انقلاب و نیز نیروهای بسیج و حراست است که امنیت برون مرزی و درون مرزی و صلابت نظام را حفظ می کنند.

وی در ادامه گفت: حراست ما چشم بینا و گوش شنوای نظام و محمل امنی برای مجموعه کارکنان و حامی مدیران بوده و در کنار مردم قرار دارند و نقش مهمی را در ایجاد و حفظ تعاملات ایفا می کنند.

مهندس آقابیگی یکی از وظایف خطیر حراست را ایجاد امنیت و آرامش و داشتن روحیه ایجاد محبت دانست و از همکاران حراست درخواست کرد: بر اساس برنامه ریزی و استراتژی مشخص به سوی رشد و تعالی و نیل به اهداف مجموعه حرکت کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در ادامه با آرزوی موفقیت برای مهندس حمید  رضایی، مدیر جدید حراست شرکت، اظهار امیدواری کرد: ایشان از تمام ظرفیت ها برای نشان دادن توانایی های خود، و پیشبرد اهداف شرکت استفاده کنند.

در ادامه حمیدرضا الیاسی، سرپرست قبلی و مهندس حمید رضایی، مدیر جدید حراست شرکت آب منطقه ای گیلان، نیز سخنانی را در این خصوص ایراد کردند.

این گزارش می افزاید: در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی حراست کل استان و شرکت آب منطقه ای گیلان از حمیدرضا الیاسی در دوران تصدی مسئولیت حراست این شرکت قدردانی شد.  

کد خبر: 478
  تاریخ خبر : دوشنبه 11 خرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 12 خرداد 1394
 دبیر خبر
 1780