طی هفته آتی

آثار رسیده طرح داناب داوری و برگزیدگان مشخص خواهند شد

مدیر دفتر حفاظت وبهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت ؛ تا کنون آثار متنوعی به دست ما رسیده است که ...

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و بنا بر اعلام دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب این شرکت طی هفته آتی آثار رسیده طرح داناب داوری و برگزیدگان مشخص خواهند شد .

رضا سماک مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت ؛ آثار متنوعی شامل نقاشی ، روزنامه دیواری ، کاردستی ، ماکت های حجمی و ... از کارهای دانش آموزان مشمول طرح داناب سراسر استان گیلان به دست ما رسیده که خود نشان دهنده استقبال و مشارکت خوب دانش آموزان عزیزمان از مبحث بسیار مهم حفاظت و پاسداشت آب این کیمیای هستی است.

وی افزود ؛ بر طبق هماهنگی های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش گیلان کار دریافت باقیمانده آثار دانش آموزی تا روزهای آغازین هفته آتی ادامه خواهد داشت و سپس هیات داوران متشکل از کارشناسان معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل جلسه داده و بر اساس ملاک ها و فرم های ارزیابی موجود ، آثار را داوری خواهند نمود و نتایج را از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی به استحضار مخاطبان و برندگان ارجمند خواهند رساند.

 

کد خبر: 476
  تاریخ خبر : دوشنبه 11 خرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 11 خرداد 1394
 کارشناس داناب
 1241
  دیدگاه کاربران
  اخبار مرتبط