برگزاری همایش مهدویت و امام (ره)

حجت الاسلام یزدان پرست افکار و اندیشه امام (ره) در راستای احیای اسلام خواند و بیان کرد: امام(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر است.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان همایش مهدویت و امام (ره) با حضور حجت الاسلام یزدان پرست رئیس شورای فرهنگی و مشاور عالی وزارت نیرو، حجت الاسلام حسینی دبیر فرهنگی منابع آب کشور، حجت الاسلام کمالی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان، ائمه جماعات، مهندس سیف اله آقابیگی رئیس شورای هماهنگی مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان و مدیران ارشد حوزه توانیر به همراه جمعی از کارشناسان هر شرکت در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام کمالی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان ضمن گرامیداشت ایام مبارک ماه شعبان خصوصاً میلاد امام زمان (عج) به فرازهایی از دعای سلامتی امام زمان (عج) اشاره نمود و بیان داشتند : ما باید بتوانیم در همه لحظات خود را به امام عصر (عج) نزدیکتر کنیم تا دشمنان اسلام ما را به بیراهه نبرند.

ما باید خود را در حکومت امام عصر (عج) وفق بدهیم که همه کردار، رفتار و نگاه ما معنوی باشد و باید رویه ائمه اطهار را ادامه بدهیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) گفت: با این نهضت و انقلاب بزرگ خیلی چیزها را در مورد مهدویت فهمیدیم، نفس قدسیه امام (ره) توانست تمام دشمنان اسلام را نابود کند.

در ادامه مهندس سیف اله آقابیگی رئیس شورای هماهنگی مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان، ضمن خیر مقدم به حاضران این همایش گفت: یکی از بزرگترین افتخارات وزارت نیرو این است که در عرصه خدمات به مردم عزیز حضور فعال داشته باشد.

وی در ادامه وجود همکاران آماده به خدمت بی منت برای یک جامعه را یک نعمت بزرگ دانست و گفت : این نعمت بزرگ حاصل نمی شود مگر اینکه از لحاظ فرهنگی و دینی به کمال رسیده باشیم.

در ادامه مهندس سیف اله آقابیگی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره آب منطقه ای گیلان گفت: امروز ما مفتخریم که با حداکثر تعامل فی مابین دستگاههای ذیربط بتوانیم خدمت بهتری برای مردم گیلان به ارمغان بیاوریم.

در این همایش  حجت الاسلام علی یزدان پرست رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد:آینده بشریت در دست صالحان و بندگان شایسته الهی است.

وی راستگویان را بندگان شایسته خداوند و وارثان زمین عنوان کرد و افزود: نخستین فعالیت های وارثان احیای دین الهی در زمین است.

حجت الاسلام یزدان پرست افکار و اندیشه امام (ره) در راستای احیای اسلام خواند و بیان کرد: امام(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر است.

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو با بیان اینکه حرکت امام(ره) در احیای اسلام دشمن را به وحشت انداخته است، تصریح کرد: دشمن با ایجاد داعش اقدام های ناشیانه و وحشیانه را دامن زده و این وضعیت چهره زشت آنها را آشکار کرده است.

وی ایجاد مشکلات اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی را برای خدشه دار کردن پیام امام(ره) عنوان کرد و گفت: دنیا متوجه شده، اسلام دین رحمت است.

حجت الاسلام یزدان پرست با اشاره به تهدید اروپا توشط داعش، خاطرنشان کرد: غرب علاقمند به از بین رفتن داعش است، اما با حمایت از این گروه می خواهد چهره اسلام را زشت نشان دهد.

مشاور فرهنگی وزیر نیرو، تجربه کردن تمام مسیرها توسط مردم را مقدمه ای برای ظهور خواند و یاد آور شد: جامعه پس از تجربه تمام راه ها به طرف منجی اصلی بشریت بر می گردد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه بشری تشنه ظهور نجات دهنده است، اظهار کرد: امام عصر(عج) احیا کننده دین الهی در جامعه محسوب می شود ضمن اینکه حیات طیبه و به کمال رسیدن انسان از جمله اهداف ظهور است.

حجت الاسلام یزدان پرست، جامعه بشری را تشنه بر طرف کردن ظلم و بی دادگری در جامعه عنوان کرد و افزود: امروز انسان ها با تمام امکانات نسبت به معنویت احساس تشنگی می کنند.

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو، انتقام از دشمنان را از اهداف ظهور امام عصر(عج) بر شمرد و بیان کرد: بر طرف کردن تمام اختلاف ها، کامل شدن عقل ها، رشد بسیار علوم در تمام بخش ها، پیروزی مسلمانان و رفاه و آسایش برای مردم از دیگر اهداف ظهور امام زمان (عج) است.  

 

کد خبر: 475
  تاریخ خبر : یکشنبه 10 خرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 11 خرداد 1394
 دبیر خبر
 1215