مدیر عامل آب منطقه ای گیلان:

امتیاز اصلی آب منطقه ای گیلان، تلاش برای جلب رضایت آحاد مردم شریف گیلان است

امتیاز اصلی آب منطقه ای گیلان، تلاش برای جلب رضایت آحاد مردم شریف گیلان است ...

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان پنجمین جلسه کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری، روز سه شنبه مورخ 22/7/93 با حضور مهندس آقابیگی مدیر عامل و رئیس کمیسیون تحول اداری، و دیگر اعضاء و مدعوین این جلسه، در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید. دراین کمیسیون، گزارشی درقالب power point از نتایج شاخص های ارزیابی عملکرد همایش مدیران(داخلی-وزارت نیرو) ارائه شد و تک تک شاخصها ومحورها مورد نقد و بررسی قرار گرفت. مهندس آقابیگی رئیس کمیسیون تحول اداری شرکت، پیرامون اهمیت ارزیابی عملکرد ، پیگیری و ارائه مستندات کامل، نقطه نظراتی ارائه کرد .ضمنأ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اصل خدمت رسانی درست ، امتیاز اصلی شرکت آب منطقه ای گیلان را در رضایت خدمت گیرنگان ، و آحاد مردم شریف این مرز و بوم دانست.

کد خبر: 285
  تاریخ خبر : پنجشنبه 25 دی 1393
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 20 خرداد 1394
 867