جلسه شورای فرهنگی منابع آب ایران منطقه(2) کشوری

جلسه شورای فرهنگی منابع آب ایران منطقه(2) کشوری در آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی دبیر شورای فرهنگی منابع آب ایران، حجت الاسلام کمالی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان و دبیران شورای فرهنگی منطقه(2) کشور، جلسه شورای فرهنگی منابع آب ایران منطقه(2) کشوری در آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام کمالی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان ضمن گرامیداشت روز معلم و کارگر، به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) اشاره نموده و بیان داشتند: مردم را به سوی خدا دعوت کنید با اعمالتان نه با زبانتان.

در ادامه وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت روز معلم، کارگر و خوش آمد گویی خدمت مهمانان گرامی، به وضعیت منابع آبی استان اشاره و بیان داشتند: ما در استان 3/3 میلیارد متر مکعب آب مصرف می کنیم، که حدود 300 میلیون متر مکعب از منابع آب زیرزمینی و 3 میلیارد متر مکعب از منابع آب سطحی استفاده می شود که حدود 2 میلیارد متر مکعب آن از سد سفیدرود و 1 میلیارد از منابع داخلی استان مدیریت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی دبیر شورای فرهنگی منابع آب ایران به حدیثی از رسول الله اشاره و بیان داشتند: بدترین مردم کسی است که آخرت خود را به دنیایش بفروشد و بدتر از او کسی است که آخرت خود را برای دنیای دیگری بفروشد.

در ادامه مهران محمد حسن زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت روز معلم، تشریحی از وضعیت منابع آب استان و وظایف شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان ارئه نموده و آرزوی سال آبی پربرکتی برای کشاورزان نمود.

در ادامه اعضا نسبت به دستور کار جلسه به بحث و گفتگو پرداختند.

کد خبر: 2495
  تاریخ خبر : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
 دبیر خبر
 200