نشست کمیته هماهنگی اجرای طرح داناب برگزار شد.

نشست کمیته هماهنگی نحوه اجرای طرح داناب با حضور نماینده آموزش و پرورش استان گیلان و به ریاست مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

        به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، رضا تعلیمیان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در این خصوص گفت: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد وبینار آموزشی و هم افزایی علمی با سرگروهان آموزشی مجری طرح داناب در آموزش و پرورش استان گیلان را برگزار نماید.

وی در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح داناب که به صورت مشترک بین آب منطقه ای گیلان و آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، افزود: ما می توانیم با تقدیم فایل های پیشتیبان که شامل فرصت ها و تهدیدات حوزه آب در استان عزیزمان گیلان است بوسیله تبحر معلمان فرهیخته و پر تلاش آموزش و پرورش استان، دانش آموزان متوسطه اول استان گیلان را با پتانسیل ها و چالش های آب استان آشنا نمائیم.

گفتنی است: در این جلسه که سعید برومند کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش استان گیلان و نماینده روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نیز حضور داشتند بازدید از تاسیسات آبی استان گیلان توسط دانش آموزان و سرگروهان آموزشی طرح داناب مقرر گردید.

کد خبر: 2448
  تاریخ خبر : چهارشنبه 11 بهمن 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 11 بهمن 1402
 دبیر خبر
 349
  دیدگاه کاربران
  اخبار مرتبط