به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ با توجه بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی به مردم و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، و ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، وحید خرّمی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان؛ روز دوشنبه 9 مرداد ماه سال 1402 از ساعت 9:30 الی10:30 به صورت مستقیم از طریق سامانه تلفنی خط ۱۱۱(سامد) به درخواستها و شکایات مردمی پاسخ می دهند.
فلذا هم استانی های عزیز میتوانند در این زمان برای بیان مسائل و مشکلات خویش در حوزه شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به طور مستقیم گفتوگو کنند.