مرحله مقدماتی هفدهمین جشنواره قرآن فرزندان همکار وزارت نیرو در استان گیلان برگزار شد

مرحله مقدماتی استانی هفدهمین جشنواره قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو به صورت همزمان در کل کشور و استان گیلان چهارشنبه، ۲۱ تیرماه در نمازخانه الغدیر شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ هفدهمین جشنواره قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو با هدف ترویج فرهنگ قرآن و انس بیشتر خانواده صنعت آب و برق گیلان با کتاب انسان‌ساز قرآن کریم و الگو گرفتن برای تحقق سبک زندگی اسلامی همزمان با سراسر کشور در گیلان با حضور مدیر عامل و معاونین شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در جمع شرکت کنندگان برگزار شد.

امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو مطابق سنوات گذشته اقدام به برگزاری«هفدهمین جشنواره قرآن و نماز» ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان وزارت نیرو در سال ۱۴۰۲ کرد که آزمون این دوره از مسابقات در بخش های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ موضوعی، مفاهیم، احکام و معارف نماز و اذان برگزار شد.

گفتنی است؛ هفدهمین جشنواره قرآن و نماز در دو مقطع تحصیلی و دو مرحله استانی و کشوری و به صورت حضوری در مقطع اول شامل دوره ابتدایی پنجم و ششم و دوره اول متوسطه هفتم، هشتم و مقطع دوم شامل دوره اول متوسطه نهم و همچنین دوره دوم متوسطه دهم، یازدهم و دوازدهم برپا شد و نفرات برگزیده در مرحله کشوری رقابت خواهند کرد.

کد خبر: 2342
  تاریخ خبر : شنبه 24 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 24 تیر 1402
 دبیر خبر
 322