با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ؛

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رودسر برگزارگردید

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رودسر روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 با حضور وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان، محمدرضا شهابزاده فرماندار شهرستان رودسر و اعضای این شورا درسالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری رودسر برگزار گردید.

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان در این نشست اظهار داشت: در سال زراعی جاری 19 کیلومتر از انهار نیازمند به لایروبی در شهرستان رودسر لایروبی شد.

وی با اشاره به 27 مورد سردهنه سازی در این شهرستان افزود: تمامی ایستگاههای پمپاژ و چاههای عمیق در سطح شهرستان رودسر مورد بررسی، تعمیر و در مدار بهره برداری قرار دارند.

فرماندار رودسر نیز در این جلسه گفت: با اعتباراتی که امسال در حوزه تأمین آب کشاورزی اختصاص یافته افق روشن تری برای فصل کشاورزی این شهرستان شاهد خواهیم بود.

شهاب زاده افزود: خوشبختانه در سال گذشته و نیز امسال نگرانی چندانی در خصوص تأمین آب کشاورزی نداریم هر چند بارش های اخیر به برخی سردهنه ها خسارت زد ولی با پیگیری های بموقع، آب کشاورزی شهرستان پایدار است و همچنین بر لزوم هماهنگی های بیشتر برای اجرای پروژه های کشاورزی در این شهرستان تأکید کرد.

کد خبر: 2318
  تاریخ خبر : دوشنبه 1 خرداد 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 3 خرداد 1402
 دبیر خبر
 331