به مناسبت سالروز تأسیس رادیو در استان گیلان ؛

حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در استودیو رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ، 14 اردیبشهت ماه سالجاری به مناسبت سالروز تأسیس رادیو در استان گیلان در محل استودیو رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان حضور یافت.

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ وحید خرّمی روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه سالروز تأسیس رادیو در گیلان در محل استودیوی رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان حضور یافت و این روز را به همه دست اندر کاران مجموعه صدا و سیمای مرکز گیلان تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی توسط رسانه ملی در مرکز استان گیلان در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و اطلاع رسانی فعالیت های کشاورزی در فصل زراعی و آبیاری انجام شده و انشاالله در ادامه راه نیز ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به کمبود آورد آب سد سفیدرود در سالجاری نسبت به سال گذشته و بلند مدت، خطاب به کشاورزان عزیز گیلانی بیان داشت: کشاورزان زحمتکش گیلانی ضمن رعایت تقویم زراعی اعلام شده، لایروبی بین انهار را در جهت تسریع در فرایند آبرسانی فراموش نکنند و حتما براساس توصیه متولیان امر نسبت به بیمه کشاورزی محصولات خویش اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن قدرانی مجدد از فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مجموعه رادیوی گیلان و تشکر از اعتماد کشاورزان به برنامه نوبت آب زراعی، اظهار داشت: باتوجه به بارش های رحمت الهی در روزهای اخیر و وجود روان آبهای خوب در سطح مزارع و انهار کشاورزی، برنامه رهاسازی آب سد سفیدرود با چند روز تأخیر آغاز و این باعث صرفه جوئی و ذخیره سازی آب سد سفیدرود برای ماههای آتی خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: برنامه رهاسازی آب سد سفیدرود پس از پایش روزانه شرایط آب و هوائی، از طریق صدا و سیما و رسانه های جمعی به کشاورزان زحمتکش گیلانی اعلام می شود.

کد خبر: 2303
  تاریخ خبر : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402
 دبیر خبر
 263