دیدار مدیرعامل آب منطقه ای گیلان و نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری، رسیدگی امور و بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خویش در بخش آب با وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان؛ در این نشست مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن ارائه گزارشی درباره وضعیت منابع آب استان به تشریع برنامه های این شرکت برای فصل زراعی جاری پرداخت و گفت: با توجه به کاهش ۱۸ درصدی ذخیره آب سد سفیدرود در مقایسه با پارسال، از تمامی ظرفیت های منابع آبی استفاده خواهیم کرد تا انشاءالله با تنش کمتری سال زراعی جاری را به پایان برسانیم.

خرّمی با اشاره به تداوم کار لایروبی انهار در سطح استان افزود: طبق برنامه، تمامی ایستگاههای پمپاژ و چاههای عمیق شهرستان مورد تجهیز و وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر انجام لایروبی انهار و آب بندانها و تجهیز و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ، خواستار انجام به موقع اقدامات مورد نیاز قبل از آغاز آبگذاری در فصل زراعی جاری شد.

گفتنی است؛ در این دیدار کاری طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار نیز حضور داشت.

کد خبر: 2294
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 9 اردیبهشت 1402
 دبیر خبر
 236