تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان

با اهداء لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو در جلسه شورای حفاظت آب استان گیلان ، با حضور استاندار گیلان از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان و همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان تجلیل شد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ در اولین جلسه شورای حفاظت آب استان در فصل آبی جاری که با حضور استاندار گیلان و همچنین ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر از سوی علی اکبر محرابیان وزیر نیرو از وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان به جهت تلاش های ارزشمند و مدیریت جهادی در تأمین بموقع آب کشاورزی در سال زراعی گذشته مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است، در این جلسه همچنین با اهداء لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو از مهران محمد حسن زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان نیز قدردانی شد.

 

در متن این تقدیر نامه ها آمده است:

رشد و تعالی کشور عزیزمان مرهون تلاش های صادقانه و مدیون پشتکار و همت خادمانی است که آرمانی جز سربلندی و آبادانی کشور عزیزمان ایران ندارند.

بدینوسیله مراتب تقدیر خود را از تلاش ها و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در عرصه سازندگی، آبادانی، برنامه ریزی و مدیریت جهادی در تأمین به موقع آب کشاورزی اراضی شالیزاری استان گیلان در سال 1400 تقدیم می دارم.

عنایت حضرت دوست، بدرقه همت بلند انسان هایی است که ضمیرشان تجلی گاه تأمل و تدبیر و عملکردشان الگوی راستین کسانی است که دل در گرو تعالی کشور خویش دارند.

از خداوند تبارک تعالی حسن عاقبت و توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.  

علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو

کد خبر: 2265
  تاریخ خبر : چهارشنبه 10 اسفند 1401
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 9 فروردین 1402
 دبیر خبر
 745