در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق»؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق در ۹ حوزه؛ فضای مجازی، تولید محتوای رسانهای، نوآوری و خلاقیت، ارتباط با مطبوعات، ارتباطات تعاملی، آموزش رو در رو، پایگاه اطلاع رسانی درون و برون سازمان، رادیو و تلویزیون و تبلیغات محیطی مورد ارزیابی قرار گرفتند که روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان در دو بخش تولید محتوی رسانه ای حائز رتبه برتر در بخش فضای مجازی و شایسته تقدیر در بخش تولید محتوای گردید.