دیدار مدیرعامل آب منطقه ای گیلان و نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی

وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان وبا مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، صبح امروز وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با محوریت پروژه های عمرانی حوزه آب در شهرستان رودبار و نگاه به سال زراعی پیش رو با مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن ارائه گزارشی درباره وضعیت آبی استان تا پایان دی 1401 و تشریع برنامه های این شرکت برای فصل زراعی 1402-1401 پرداخت.

خرّمی در این دیدار ضمن بر شمردن دستاوردهای و مزایای تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت منابع آب استان گیلان طی سال زراعی گذشته گفت: این قرارگاه برای مدیریت جهادی منابع آب استان گیلان طی سال زراعی 1402-1401 با هم افزایی کلیه دستگاه های اجرایی استان ذیل نظر استاندار محترم و به دبیری و محوریت آب منطقه ای گیلان با جدیت فعالیت خواهد کرد.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار انجام به موقع پیش نیازهای آغاز فصل زراعی 1402-1401 از جمله؛ برق رسانی، تجهیز و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ، لایروبی انهار نیازمند لایروبی شد.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تسریع عملیات اجرایی سد مخزنی دیورش در شهرستان رودبار گفت: با بهره برداری از این سد مخزنی به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی رودبار، مردم ۵ شهر(توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان) و ۲۸ روستای این شهرستان از آب شرب با کیفیت برخوردار خواهند شد.

کد خبر: 2235
  تاریخ خبر : شنبه 1 بهمن 1401
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 2 بهمن 1401
 دبیر خبر
 461