به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) انجام شد:

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای گیلان

طی مراسمی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از بانوان شاغل در این شرکت تجلیل و قدردانی شد.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، به مناسبت فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر، وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با بانوان شاغل در این شرکت دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه بانوان شاغل در این مجموعه از سرمایه های انسانی ارزشمند این شرکت هستند، افزود: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان همواره از حضور بانوانی کاردان و دارای دانش فنی و تحصیلات بالا در حوزه های متنوع کاری خویش بهره می برد و این مهم از نقاط قوت این شرکت است که جا دارد در این مناسبت بسیار فرخنده از زحمات و تلاش های حرفه ای این بانوان در راستای تحقق اهداف سازمانی این شرکت قدردانی شود.

حجت الاسلام کمالی مسئول شورای فرهنگی صنعت آب برق استان گیلان نیز در این دیدار گفت: حضرت زهرا(س) بانویی اسوه از هر لحاظ در زندگی زنان عالم است که می توان همواره به ایشان تاسی جست و سیره وی را الگو و راهنمایی در تمامی سطوح زندگی فردی و اجتماعی قرار داد.

وی افزود: زندگی آن بانوی بزرگ سراسر درس و پند است که می تواند در کلیه فراز و فرودهای مختلف زندگی امروزه مرجع رجوع و چراغ راه واقع شود.

گفتنی است، در این دیدار بانوان حاضر نیز به طرح مسائل کاری و دیدگاه های خود با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان پرداختند و در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات شان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 2229
  تاریخ خبر : یکشنبه 25 دی 1401
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 26 دی 1401
 دبیر خبر
 398