در شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان :

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیر عامل و معاونین و کارکنان شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و سخنرانی مسئول واحد بازرسی سپاه قدس گیلان در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان؛ در این مراسم که با حضور مدیر عامل و همکاران شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد، سرهنگ پاسدار حسن امینی مسئول واحد بازرسی سپاه قدس گیلان گفت: توجه به جهاد تبیین و بصیرت افزایی با هدف استخراج حقیقت از دل واقعیت و کاهش فاصله واقعیت با فرا واقعیت در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید سلیمانی نسبت به هر نابسامانی، خود را مسئول میدانست و با این روحیه در همه بحرانهای پیش آمده از قبیل زلزله و سیل و... حضور فعال داشت.

مسئول واحد بازرسی سپاه قدس گیلان افزود: سردار شهید سلیمانی خود را وابسته به جناح خاصی نمی دانست و به این دلیل محبوب تمام مردم از هر قشر و گروهی بود.

وی به شکل گیری بسیج مردمی جهان اسلام، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران در ناموازنه ترین نبرد تاریخ بعد از واقعه عاشورا، به پشتوانه حمایت مردمی در جنگ تحمیلی در برابر جهان استکبار ایستاد و امروز رویش گروه های جهادی و مردمی مسلمان در کشورهای مختلف ثمره صدور انقلاب اسلامی است.

امینی اظهار داشت: افتخار ما این است که در پایان چله اول انقلاب اسلامی به مرزهای مسجد الاقصی رسیدیم و انشاالله به زودی زود با آزادی قدس شریف، انتقام خون مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محقق خواهد شد.

 وی تآکید نمود: برای شناخت مکتب حاج قاسم سلیمانی باید رجوع کنیم به وصیت نامه این شهید والامقام که بیان داشتند؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی یک حرم است و موظفیم برای حفظ و حراست از حرم نبوی و علوی از این حرم دفاع نمایئم.

گفتنی است؛ در این مراسم با ذکر مداحی، به فرازهایی از زندگی و ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته شد.

کد خبر: 2224
  تاریخ خبر : چهارشنبه 14 دی 1401
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 17 دی 1401
 دبیر خبر
 465