استاندار گیلان اعلام کرد؛

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیلی به سد مخزنی پلرود

استاندار گیلان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیلی برای سد مخزنی پلرود در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: این سد درحال حاضر ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی در ادامه سفرهای شهرستانی خود با همراهی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان شهرستانی از پروژه های مهم عام المنفعه عمرانی شهرستان رودسر شامل از جمله سد مخزنی پلرود، تصفیه خانه آب طول لات رحیم آباد و بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی جهت تسریع در روند تکمیل پروژها، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی دولت سیزدهم است و این مهم در گیلان به جد دنبال می شود.

وی درخصوص سد پلرود افزود: سد پلرود با سرعت بسیار بالایی در دست اجراست و طبق نظر کارشناسان، پیمانکاران و مدیران سد تا پایان ۱۴۰۳ آبگیری خواهد شد و مردم منطقه شهد شیرین آب‌ شرب و کشاورزی را  می چشند.

گفتنی است؛ در خصوص اعتبار تخصیصی مورد اشاره سد پلرود نیز می توان گفت این اعتبارات از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری در سفر سال گذشته ایشان به گیلان بوده که در سالهای 1400 و 1401 تخصیص یافته است.

 

کد خبر: 2219
  تاریخ خبر : چهارشنبه 23 آذر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 23 آذر 1401
 دبیر خبر
 552