در همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی با حضور استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان انجام شد؛

تجلیل از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان

در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی به مناسبت هفته دولت که در تالار مرکزی رشت برگزار شد ، با اهداء لوح تقدیر از سوی استاندار گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان به پاس قدردانی از تلاش های ارزشمند و مخلصانه و تعامل سازنده وی با سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان تجلیل شد .

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ اسدالله عباسی در همایش تجلیل از کارمندان بسیجی در تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باید مورد بررسی، تأمل و اندیشه مسئولان و کارمندان قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی باید در لایه‌های مدیریتی نهادینه شود، تصریح کرد: مدیریت جهادی و انقلابی تنها راه گره گشایی مشکلات در کشور است.

عباسی با تأکید بر لزوم اقدامات انجام‌شده درخصوص کاهش تنش آبی در فصل زراعی بیان کرد: استان گیلان با آغاز فصل زراعی با کاهش ۵۰۰ میلیون مترمکعبی آب پشت سد سفیدرود مواجه بوده ولی با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب و با تلاش‌های تمام مسؤولان در استان گیلان، شاهد کاهش تنش آبی در این استان بودیم.

سردار محمد عبدالله پور نیز در سخنانی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای تمام عیار خدمت برای مردم هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب بر چیده شدن ظلم و ستم شد، افزود: مسیر و رسالت مسئولان نظام باید بر پایه آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشند.

در پایان این همایش، با اهداء لوح تقدیر از سوی استاندار گیلان و همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان از وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و تلاش های ارزشمند و مخلصانه و تعامل سازنده ی وی با سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان تجلیل شد.

کد خبر: 2176
  تاریخ خبر : پنجشنبه 3 شهریور 1401
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 5 شهریور 1401
 دبیر خبر
 720
  دیدگاه کاربران