قدردانی فرماندار فومن از عملکرد مدیریت منابع آب فومن و شفت

با حضور موسی فکور فرماندار شهرستان فومن، از دست اندرکاران آبیاری در شهرستان فومن قدردانی شد.

      به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ در این مراسم که با حضور محمد صادق رجبی مدیر منابع آب فومن و شفت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی صفوی امام جماعت اداره، رحمت افشون رئیس آبیاری فومن، احمد نیکروان رئیس آبیاری شفت، علی غلامی رئیس آبیاری تولمات و کارکنان منابع آب فومن و شفت، تولمات همراه بود، به مناسبت پایان فصل زراعی در شهرستان فومن، از تلاش‌ها و زحمات رئیس و کارکنان این ادارات در مدیریت مطلوب فصل زراعی در شهرستان فومن قدردانی شد.

فکور فرماندار شهرستان ضمن عرض تعزیت به مناسبت ایام عزاداری محرم، شور محبان اهل بیت در برگزاری مراسم عزاداری را نشان از جایگاه والای امام حسین(ع) در میان مردم ایران دانست.

وی پیام‌رسانی حضرت زینب و امام سجاد(ع) را بزرگ‌ترین رخداد پس از واقعه کربلا عنوان کرد و افزود: واقعیت واقعه کربلا در دوران اسارت اهل بیت بیان شد و امروز نیز در راستای انجام جهاد تبیین، باید واقعیت‌های روز جامعه را بیان کنیم.

فکور در این راستا گفت: مراسم امروز نیز به منظور بیان کارآمدی زحمتکشان و خادمان مردم در رسیدگی به مشکلات بخش آبیاری اراضی زراعی برگزار می‌شود.

فرماندار فومن با تشکر از پیگیری‌ها و اقدامات کارکنان ادارات متولی آب‌رسانی در شهرستان، وضعیت رضایت‌بخش مزارع و فصل زراعی شهرستان را حاصل زحمات جهادی ایشان دانست.

وی با بیان این که در نقاط انگشت شماری که به صورت لکه‌ای با کمبود آب در اراضی زراعی مواجه بودیم که مثلاً یک قطعه ۳ هزارمترمربعی بعلت دیرکاشتی و اقدام خارج از تقویم زراعی در یک پهنه اراضی آماده درو جا مانده بود اما همان قطعه یا قطعات جامانده را نیز با تانکر آب‌رسانی کردیم، برخی می‌خواهند القا کنند نظام کار آمد نیست، اما ما با تمام توان پیرو منویات مقام معظم رهبری و آرمان حضرت روح الله در راستای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مردم خواهیم بود، و امروز بعنوان فرماندار آمده‌ام بگویم اقدامات مجاهدانه شما فراتر از وظیفه بود و بر من تکلیف است از همه کسانی که در راستای جلب رضایتمندی مردم تلاش میکنند، شخصاً تقدیر و تشکر بعمل آورم. فکور تأکید کرد: تمام تلاش ما در سال زراعی جاری معطوف به رفع مشکل کم آبی بی‌سابقه بود که به لطف خداوند و با برنامه ریزی متولیان به طور مطلوب انجام شد و امروز شاهد برداشت برنج هستیم.

فرماندار شهرستان در پایان خواستار توجه به آسیب‌های روند آب‌رسانی در سال جاری و اتخاذ رویکر آسیب شناختی به منظور بهبود عملکرد در سنوات آتی شد و متذکر شد: موانع و تصرف افراد و اشخاص در مسیر آب‌رسانی، احصاء و با جدیت مورد پیگیری قانونی قرار بگیرد.

محمد صادق رجبی مدیرمنابع آب شهرستانهای فومن و شفت  با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل آبیاری جاری گفت: من تنها یک دستگاه اجرایی بودم اما آقای فرماندار کلیه دستگاههای اجرایی را در قرارگاه جهادی آب استادانه مدیریت نمود.

کد خبر: 2172
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 25 مرداد 1401
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 26 مرداد 1401
 دبیر خبر
 558