دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل آب منطقه ای گیلان

سید کاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان؛ نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای جهادی شرکت آب منطقه ای در تأمین آب کشاورزی و همچنین سایر مصارف آبی استان گفت: در سالجاری با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب استان، فصل آبیاری موفقی را گذرانده ایم.

وی در ادامه ضمن پیگیری درخواست های مردمی حوزه انتخابیه خویش بر فعالیت پروژه های عمرانی آب شهرستان صومعه سرا از جمله پروژه های دیواره سازی و ساماندهی رودخانه های این شهرستان تأکید نمود.

وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان نیز در این دیدار با اعلام اتمام آبگذاری کانال های آبیاری از سد سفیدرود، اظهار داشت: فصل آبیاری جاری با توجه به کاهش بارشها و به تبع آن کاهش آورد آب رودخانه ها از سخت ترین فصول آبیاری در سالهای اخیر بود که با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب استان توسط استاندار گیلان و همیاری همه کشاورزان زحمتکش و همدلی و همکاری فرمانداران و سایر ادارات با موفقیت به انجام  رسید.

کد خبر: 2163
  تاریخ خبر : شنبه 8 مرداد 1401
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 9 مرداد 1401
 دبیر خبر
 534