توسط رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اعلام آمادگی شد :

پیگیری برای اخذ مجوز ماده 23 خط انتقال سد دیورش از سازمان برنامه و بودجه کشور

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان؛ مهرداد گودرزوند چگینی نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.

       در این دیدار مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری اخذ مجوز ماده 23(کد اجرائی) خط انتقال سد دیورش از سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام آمادگی نمود.

وی همچنین از تلاشهای صورت گرفته در خصوص برنامه ریزی و نظارت دقیق در توزیع عادلانه آب کشاورزی در فصل زراعی جاری توسط شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان در سطح استان گیلان قدردانی نمود.

 وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب شهرستان رودبار گفت: تاکنون 18 سردهنه آب کشاورزی دارای الویت، بازسازی و آبگذاری و در راستای تسهیل در فرایند آبرسانی به شالیزارهای این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون 35 کیلومتر از انهار و کانال های آب شهرستان رودبار لایروبی شده اند.

کد خبر: 2131
  تاریخ خبر : دوشنبه 16 خرداد 1401
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 16 خرداد 1401
 دبیر خبر
 537