فراخوان جذب سرمایه گذار در توسعه ظرفیتهای گردشگری منابع و تأسیسات آبی استان گیلان

شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد به منظور استفاده حداکثری از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی ظرفیتهای گسترده منابع و تأسیسات آبی استان را در قالب عقد قرارداد گردشگری آبی به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.

       شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد به منظور استفاده حداکثری از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی ظرفیتهای گسترده منابع و تأسیسات آبی استان را در قالب عقد قرارداد گردشگری آبی به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید. ظرفیت های پیش بینی شده در بخش گردشگری پیرامون تأسیسات آبی در کلیه آب بندانهای واگذار نشده در سطح استان، کلیه بسترها و حرایم رودخانه ها، دریاچه سدهای لاستیکی، دریاچه سدهای انحرافی و... می باشد.

شرایط پذیرش طرح

علاقه مندان و متقاضیان حقیقی و حقوقی که از توانمندی مالی و فنی لازم جهت انجام سرمایه گذاری برخوردارند می توانند طرح پیشنهادی مکتوب خویش در خصوص ظرفیتهای برشمرده را به کمیته گردشگری آب منطقه ای گیلان به نشانی رشت بلوار امام خمینی(ره) شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ارایه نموده و کد پذیرش اولیه دریافت نمایند. ضمنا اطلاعات تکمیلی برخی از نقاطی که به عنوان ظرفیت های گردشگری تأسیسات و منابع آبی که توسط این شرکت شناسایی شده در سایت شرکت آب منطقه ای گیلان به آدرس www.glrw.ir  ( منوی = درباره شرکت-فعالیت های حوزه-فرصت های سرمایه گذاری)  درج گردیده است.

شایان ذکر است ارائه طرح و دریافت کد پذیرش اولیه به منزله  قطعی شدن پیشنهاد نمی باشد و موضوع ضمن طرح در کمیته هماهنگی گردشگری استان، طی تشریفات قانونی و پس از بررسی مستندات و  تأیید رعایت الزامات زیست محیطی و فنی تصویب و آنگاه نسبت به عقد قرارداد اقدام خواهد شد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه حضوری به کمیته گردشگری این شرکت ، با شماره تلفن 32600562-013 تماس حاصل نموده و یا به وبگاه آب منطقه ای گیلان به نشانی www.glrw.ir مراجعه نمایند .

 

کمیته گردشگری شرکت آب منطقه ای گیلان

کد خبر: 2099
  تاریخ خبر : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 10 اردیبهشت 1401
 دبیر خبر
 504