به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر:

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای گیلان

طی مراسمی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از بانوان شاغل در این شرکت تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، به مناسبت فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر و تقارن این روز مبارک با زادروز بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با بانوان شاغل در این شرکت دیدار کرد و گفت: حضرت زهرا (س) بانویی اسوه از هر لحاظ در زندگی زنان عالم است که می توان همواره به ایشان تاسی جست و سیره وی را الگو و راهنمایی در تمامی سطوح زندگی فردی و اجتماعی قرار داد.

خرّمی افزود: زندگی آن بانوی بزرگ سراسر درس و پند است که می تواند در کلیه فراز و فرودهای مختلف زندگی امروزه مرجع رجوع و چراغ راه واقع شود.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل در این مجموعه از سرمایه های انسانی ارزشمند این شرکت هستند، افزود: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان همواره از حضور بانوانی کاردان و دارای دانش فنی و تحصیلات بالا در حوزه های متنوع کاری خویش بهره می برد و این مهم از نقاط قوت این شرکت است که جا دارد در این مناسبت بسیار فرخنده از زحمات و تلاش های حرفه ای این بانوان در راستای تحقق اهداف سازمانی این شرکت قدردانی شود.

گفتنی است، در این دیدار بانوان حاضر نیز به طرح مسائل کاری و دیدگاه های خود با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان پرداختند و در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات شان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 2030
  تاریخ خبر : دوشنبه 4 بهمن 1400
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 5 بهمن 1400
 دبیر خبر
 824