استاندار گیلان تأکید کرد؛

همراهی و هم‌افزایی مضاعف دستگاه‌های اجرایی برای شتاب در پیشرفت تکمیل سد پلرود

استاندار گیلان در جلسه بررسی روند احداث سد پلرود ، همراهی و هم‌افزایی مضاعف دستگاه‌های اجرایی برای شتاب در پیشرفت تکمیل این سد را مورد تأکید قرار داد .

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان؛ ارسلان زارع در جلسه بررسی روند احداث سد پلرود شهرستان رودسر که با حضور نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان و همچنین مدیرعامل هلدینگ نیرو و معاون برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد؛ اظهار داشت: احداث این سد علاوه بر تأمین آب مورد نیاز ۳۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری و باغ های چای، آب آشامیدنی شرق گیلان و انرژی، با حجم تنظیمی ۲۰۵ میلیون مترمکعب در مدیریت سیلاب نیز بسیار اثرگذار است.

وی سد پلرود را یک اثر ماندگار برای سال‌های آتی دانست و با بیان اینکه به واسطه اهمیت آن، پیگیری مستمر و روزانه مدیران استانی و محلی و اهتمام جدی پیمانکار  مورد مطالبه است، گفت: همراهی و هم‌افزایی شایسته میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید مضاعف و امور تسریع شود.

استاندار گیلان پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی سد پلرود را نمایانگر پشت‌سر گذاشتن بسیاری از مشکلات عنوان و اضافه کرد: با انجام مسئولیت‌های اجتماعی در جهت جلب رضایتمندی مردم و روستاهای همجوار توسط قرارگاه و مسئولان محلی و افزایش سه‌برابری ماشین آلات و عملیات اجرایی سد، به طور قطع بیش از پیش همراهی اهالی منطقه نیز مضاعف می‌شود.

در این جلسه وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان نیز با ارائه خلاصه گزارشی از آخرین وضعیت روند اقدامات صورت گرفته در پروژه سد پلرود پرداخت.

کد خبر: 1957
  تاریخ خبر : شنبه 3 مهر 1400
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 3 مهر 1400
 دبیر خبر
 481