مدیر منابع آب شهرستان های بندر انزلی ، رضوانشهر و ماسال اعلام کرد:

بهره برداری از پروژه های آب منطقه ای به ارزش حدود 110 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت

دوازده پروژه عمرانی آب منطقه ای گیلان به ارزش حدود 110 میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان های بندر انزلی ، رضوانشهر و ماسال به بهره برداری رسید.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، بهرام بهرام پور مدیر منابع آب شهرستان های بندر انزلی، رضوانشهر و ماسال با اعلام این خبر افزود: در هفته دولت سال 1400 در سطح شهرستان رضوانشهر پروژه های برق رسانی، تجهیز و راه اندازی سه حلقه چاه عمیق در روستاهای سنگده، رینج محله و آلان، حفرچاه جایگزین روستای کیشه خاله، تعمیر و خرید اقلام و بازسازی بیش از 50 حلقه چاه، سردهنه سازی 44 رشته انهار سنتی و خاکی و لایروبی انهار بطول 17کیلومتر با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده پروژه تثبیت و بهسازی 4 رشته سردهنه انهار اصلی و بهسازی و مرمت بند (سده) بتنی پلنگ پاره در رودخانه شفارود و روستاهای پونل و پلنگ پاره شهرستان رضوانشهر با اعتبار اولیه حدود 100 میلیارد ریال نیز درحال انجام می باشد .

بهرام پور گفت: در شهرستان ماسال نیز بیش از 13 کیلومتر لایروبی انهار و 34 سردهنه در مجموع به ارزش 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیر منابع آب شهرستان های بندر انزلی، رضوانشهر و ماسال در ادامه گفت: 6 پروژه نیز به ارزش 35 میلیارد ریال توسط آب منطقه ای گیلان در هفته دولت در شهرستان بندر انزلی از جمله لایروبی 45 کیلومتر از انهار کشاورزی با بیل زنجیری به بهره برداری رسیده است و علاوه بر آنها در این شهرستان لایروبی با بیل شناور در زهکش C73 و کانال ایستگاههای پمپاژ روستاهای خمیران و کرگان این شهرستان در دست انجام می باشد.

وی در پایان اعلام داشت: با عنایت خداوند متعال، همکاری و همدلی کشاورزان عزیز و خادمان ملت، سال زراعی 1400 در شهرستانهای یاد شده با موفقیت سپری گردید .

کد خبر: 1939
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 9 شهریور 1400
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 10 شهریور 1400
 دبیر خبر
 368