پیام وزیر نیرو به مناسبت هفته بسیج:

تشکیل بسیج از شاخص‌‌ترین نمودهای اهتمام به نقش فعال مردم در صحنه‌های انقلاب است

وزیر نیرو گفت: تشکیل بسیج مردمی از جمله شاخص‌ترین نمودهای توجه و اهتمام به نقش و حضور فعالانه آحاد مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

       به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «رضا اردکانیان» در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج افزود: این مهم بیانگر ضرورت همیشگی وجود پشتوانه مردمی برای حفظ و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب است که بسیج عزیز همواره در این امر پیشگام بوده است.
وی با تبریک چهل و یکمین سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) مبنی بر تشکیل نیروی مردمی و بسیج به بسیجیان گفت: آنچه تاکنون موجب تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو با اجرای مباهات‌آمیز طرح‌های بزرگ آب، برق و فاضلاب در اقصی نقاط میهن عزیزمان شده وجود تفکر جهادی و روحیه بسیجی حاکم بر آحاد همکاران سختکوش، متعهد و خدوم مجموعه بزرگ صنعت آب و برق است.
اردکانیان تاکید کرد: از این رو، انتظار می‌رود بسیج وزارت نیرو با ساز و کاری هوشمندانه و تاثیرگذار بیش از پیش اهتمام لازم در بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی که همانا ارتقای همبستگی، مسئولیت‌پذیری، فداکاری و نهادینه‌سازی رویکرد کار جهادی و انقلابی در صحنه‌های تلاش و خدمت شایسته به مردم ایران و افزایش کارآمدی هرچه بیشتر صنعت است را وجهه همت خود قرار دهد.

کد خبر: 1766
  تاریخ خبر : چهارشنبه 5 آذر 1399
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 8 آذر 1399
 دبیر خبر
 349