مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام کرد:

بارش 250 میلی متری باران در شهرستان تالش

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از ثبت بارش 250 میلی متری باران در شهرستان تالش خبرداد.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان مهندس وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اعلام این خبر در حاشیه بازدید از رودخانه ها پس از بارش های اخیر در شهرستان تالش گفت: غروب ۲۹ شهریور تا صبح روز سی ام شهریور ماه جاری شاهد بیشترین بارش ها در مناطق غربی استان و با شدت کمتری در شرق گیلان بودیم که شدت بارش ها  با جاری شدن سیلاب در غرب استان بویژه در شهرستان تالش خساراتی را به بار آورده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: میانگین بارش ها طی ۲۴ ساعت در استان حدود ۳۱ میلی متر را نشان می دهد و این در حالی است که در غرب گیلان ایستگاه ماشین خانه کرگانرود، بارش ۲۵۰ ثبت شد که معادل ۲۲ درصد میانگین بلند مدت میباشد.
وی افزود: در ایستگاه باران سنجی خرجگیل تالش با ۱۵۵ میلی متر حدود ۱۲ درصد متوسط درازمدت و ایستگاه لمیر تالش با ۹۳میلی متر حدود ۶ درصد دراز مدت پس از ایستگاه ماشین خانه کرگانرود بیشترین میزان بارندگی های اخیر را داشته اند.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آب منطقه ای گیلان گفت: در حال حاضر حجم آب در رودخانه های غرب گیلان از حالت سیلابی کاهش پیدا کرده و در حال فروکش کردن است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در پایان تاکید نمود: از شهروندان عزیز درخواست داریم که به هشدار های هواشناسی توجه داشته باشند و در صورت طغیانی و سیلابی شدن رودخانه ها از هرگونه ورود به بستر و استقرار در حاشیه و حریم رودخانه ها اکیداً خودداری نمایند.

 

 

کد خبر: 1721
  تاریخ خبر : دوشنبه 31 شهریور 1399
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 1 مهر 1399
 دبیر خبر
 470
  دیدگاه کاربران