سرپرست اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا گفت :

در حال حاضر مشکل حادی برای تامین آب کشاورزی چالکسر صومعه سرا وجود ندارد

سرپرست اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا گفت؛ در حال حاضر مشکل حادی برای تامین آب کشاورزی چالکسر صومعه سرا وجود ندارد.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان رضا  محبوب خیرخواه سرپرست اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا با بیان این مطلب گفت: روز پنج شنبه پنجم تیرماه، به اتفاق فرماندار صومعه سرا  و مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری و دیگر مسولین شهرستانی از منطقه مذکور بازدید صورت گرفت طبق پیگیری های بعمل آمده از طریق بخشداری و دهیاری منطقه در حال حاضر مشکل حادی در منطقه وجود ندارد.

خیرخواه در خصوص پیگیری مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان و اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آب منطقه ای گیلان افزود: ایستگاه پمپاژ روستای کتمجان نصب و راه اندازی شده است و تجهیز ایستگاه پمپاژ روستای کوده نیز توسط این شرکت با تحویل پمپ تهیه شده توسط این شرکت به کشاورزان عزیز منطقه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد؛ به منظور تجهیز ایستگاه پمپاژ غرب هندخاله نیز، لوازم و تجهیزات مورد نیاز از سوی شرکت آب منطقه ای تأمین اعتبار شده است که در مرحله خرید می باشد.

سرپرست اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا در پایان اظهار داشت: می باید به منظور جلوگیری از بروز مشکلات در بحث تأمین آب زراعی در سالهای آتی، باتوجه به ظرفیت آببندانهای متعدد در شهرستان صومعه سرا، نسبت به تأمین و تخصیص اعتبارات موردنیاز و احیای آببندانها و آبگیری به موقع آنها قبل از شروع فصل زراعی توسط جهاد کشاورزی اقدام لازم صورت پذیرد.

 

 

 

 

.

.

...

کد خبر: 1661
  تاریخ خبر : یکشنبه 8 تیر 1399
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 9 تیر 1399
 دبیر خبر
 556