برگزاری جشن عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت در شرکت آب منطقه ای گیلان

در آستانه عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت مراسم جشن با شکوهی در شرکت آب منطقه ا ی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: این مراسم ، با حضور مهندس خرّمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ا ی استان گیلان و کارکنان در فضایی معنوی برگزار شد .

 

      حجت الاسلام والمسلمین کمالی مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گیلان، ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم و سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن، اظهار داشت: رسول مکرم اسلام به امر الهی، نظام اسلامی را پایه گذاری نمود و در روز غدیر خم حضرت امیرالمومنین علیه السلام را به عنوان جانشین و امام امت اسلامی ومروج مکتب اسلام بعد از خود معرفی و منصوب کرد.

وی در ادامه به بخشهائی از خطبه غدیریه اشاره کرد وگفت : پیامبر عظیم الشان اسلام  فرمود : خداوند مرا مامورکرد که به هر سیاه و سفیدی اعلام کنم که علی ابن ابیطالب برادر ، وصی و جانشین  بعد از من بر امتم خواهد بود بعد از علی امامت در نسل من از فرزندان علی است که منجی آخر الزمان ، آخرین این فرزندان است.

دراین مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در رسا و مدح حضرت امیرالمومنین ( علیه السلام) مدیحه سرایی نمود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در پایان این مراسم از زحمات و رشادت های آزادگان معزز در هشت سال دفاع مقدس و کارکنانی که دارنده نام زیبای (علی) داشتند تجلیل شد و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهداء گردید.

کد خبر: 1445
  تاریخ خبر : دوشنبه 28 مرداد 1398
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 30 مرداد 1398
 دبیر خبر
 660