در جلسه شورای روابط عمومی صنعت آب و برق گیلان تاکید شد ؛

فرهنگ مدیریت مصرف در همه ایام سال ترویج شود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان در این جلسه هر یک از مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق گیلان در خصوص اهمیت مدیریت مصرف و اطلاع رسانی موثر و به موقع به بحث و تبادل نظر پرداختند .

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد اینفوگرافی های تهیه شده (طرح مطالب به صورت شماتیک و تصویری) توسط شورای روابط عمومی از طریق دبیرخانه شورا برای استانداری گیلان ،صدا و سیما و خبرگزاری ها جهت اطلاع رسانی ارسال شود و بازخورد آن در جلسه آینده شورا مورد ارزیابی و بررسی مجدد قرار گیرد.

همچنین مقرر شد تداوم فرهنگ سازی به صورت منظم و مستمر بر اساس مطالعات و راهکارهای جدید تداوم یابد و با تدوین برنامه مدونی روند مدیریت مصرف و فرهنگ سازی در طول سال به صورت جدی پیگیری شود.

گفتنی است آقایان : البرزی از شرکت آب منطقه ای گیلان ، احمدی از شرکت برق منطقه ای گیلان، حکمت از شرکت توزیع نیروی برق گیلان، ، شعبانی از مدیریت تولیدبرق ،آقاجانی از نیروگاه لوشان ،مرتضوی از شرکت آب و فاضلاب روستایی و خانم علیزاده از شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به عنوان مدیران روابط عمومی صنعت و آب و برق گیلان تاکنون پنج جلسه به صورت منظم و ماهیانه برگزار کردند و ششمین جلسه شورای روابط عمومی صنعت آب و برق گیلان با ارزیابی و بررسی مصوبات جلسه قبل در هفته اول شهریور ماه در محل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1430
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 8 مرداد 1398
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 9 مرداد 1398
 دبیر خبر
 535
  دیدگاه کاربران