ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو در استان گیلان برگزار شد:

پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز

پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو در استان گیلان به میزبانی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

 

      به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو در صنعت آب و برق استان گیلان در مرحله استانی در رشته های قرائت، اذان، حفظ، مفاهیم و آموزه های آن و نماز به میزبانی شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

در ابتدای این جشنواره ، مهندس وحید خرّمی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اظهار داشت:خرسندیم که خانواده بزرگ وزارت نیرو در یک امر فرهنگی مهم در کنار هم جمع شدند و افزود: بسیاری از تربیت هایی که در جامعه لازم داریم شما فرزندان قرآنی با انس به قرآن فرا گرفته اید. وی برگزاری مسابقات قرآنی یک بهانه ایی دانست که شاهد حضور خانواده بزرگ وزارت نیرو در یک جمع باشند و تأکید نمود که همه فرزندان مأنوس با قرآن برنده واقعی هستند.

در این جشنواره حجت الاسلام ابراهیم کمالی مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در صنعت آب و برق استان گیلان ضمن خوشامدگویی بیان نمود: به همه والدین عزیز تبریک عرض می کنم که چنین فرزندان قرآنی دارند و ادامه داد : فرزندان ما اگر با قرآن انس بگیرند دردسری کمتری برای جامعه ، والدین و خودشان ایجاد می کنند. 

وی افزود: فرزندان قرآنی نیاز به امر به معروف و نهی از منکر ندارند زیرا خود اختیار به سمت معروف سوق پیدا می کنند و از منکر ات پرهیز می نمایند و در نتیجه هزینه برای جامعه بسیار کاهش پیدا می کند.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در صنعت آب و برق استان گیلان یادآور شد : قرآن حاوی داستانهای بسیار آموزنده ایی است که همه ما اگر حتی به یک سوره از قرآن توجه نمائیم از بسیاری از منکرات چون غیبت، افتراء ، ربا و بسیاری از گناهان خود را حفظ می نمائیم.

حجت الاسلام کمالی در پایان تأکید نمود که هم خودمان قرآنی زندگی کنیم و هم فرزندمان را با قرآن انس دهیم و ادامه داد: در مکتب ما سفارشات بسیاری به فراگیری قرآن تأکید شده زیرا راه نجات بشریت قرآن است.

 

 

 

کد خبر: 1425
  تاریخ خبر : چهارشنبه 2 مرداد 1398
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 5 مرداد 1398
 دبیر خبر
 614
  دیدگاه کاربران