در راستای اجرای بخشنامه استانداری گیلان مبنی بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی به شهرستان ها:

حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در شهرستان تالش

مهندس وحید خرّمی ، مدیرعامل آب منطقه ای گیلان ، در راستای اجرای بخشنامه سفر هفتگی مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان ها ضمن حضور در دفتر فرمانداری تالش از پروژه های آب منطقه ای در این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ، مهندس وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اعلام پیشرفت بیش از  90 درصدی پروژه های سر دهنه سازی شهرستان تالش، گفت : تاکنون با کمک پیمانکاران محلی و شرکت بهره برداری و همکاری کشاورزان عزیز ، تعداد 94 مورد از سردهنه سازی انهار کشاورزی شهرستان به اتمام و آبگذاری شده است و مابقی سردهنه هاحداکثر تا نیمه اردیبهشت ماه جاری آبگذاری خواهد شد و لازم می دانم از فرماندار  ، بخشداران و اعضاء کارگروه ساماندهی و کنترل سیلاب رودخانه های شهرستان تالش  که در این زمینه همکاری لازم را داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

وی درخصوص احداث دیواره حفاظتی رودخانه ها بیان داشت :  ما در داخل بستر رودخانه مجاز به احداث سازه بتونی و مسلح نیستیم و ادامه داد :در خصوص اجرای پروژه ها به روش شیوه نامه ساماندهی و کنترل سیلاب رودخانه ها در شهرستان تالش ، اقدامات ساماندهی انجام شد  و  متعاقب آن با توجه به بارندگیهای اسفند 97 و فروردین98 ، هیچگونه مشکلی حادی از بابت سیلاب گزارش و حادث نگردید .

مهندس خرّمی درخصوص ساماندهی آب بندانها افزود: ساماندهی  آب بندانها بایستی در کارگروه ساماندهی آب بندانهای شهرستانها مطرح و بر اساس شیوه‌­نامه ساماندهی آب‌بندان‌ها و تالاب­‌ها اجرایی گردد.

شایان ذکر است ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان پس از جلسه به اتفاق فرماندار وبخشدار و مسئولین شهرستانی ضمن دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان تالش از روند اجرایی سردهنه سازی انهار آهنگر جوب ، میانده خانقاء ، باباعلی دغن اسالم بازدید و نسبت به بهره بردای سریعتر پروژه های در دست اجرا تاکید نمود . همچنین  مهندس خرّمی پس از اتمام بازدید ، ضمن حضور در امور منابع آب تالش  با کارکنان این امور دیدار کرد .

کد خبر: 1360
  تاریخ خبر : شنبه 14 اردیبهشت 1398
 دبیر خبر
 1085