بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از سد مخزنی آیت اله بهجت(شهر بیجار)

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان صبح امروز دکتر کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در صدر هیأتی از سد مخزنی آیت اله بهجت شهربیجار به دعوت مهندس وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان بازدید کرد.

در این بازدید مهندس خرّمی با اشاره به اینکه در حل حاضر سد آیت اله بهجت شهربیجار آب خام بسیار با کیفیتی برای تصفیه و استفاده بیش از 65 درصد از مشترکین آب شرب استان را تأمین می کند گفت:  در نظر داریم با اجرای لوله گذاری و کاندوئیت در مجموع به طول6/5 کیلومتر این آب بسیار با کیفیت را بصورت کاملاً ایمن به تصفیه خانه برسانیم.

مهندس خرمی در پایان با اشاره  به اینکه در حال حاضر 96 میلیون مترمکعب ذخیره سد با ورودی 7 مترمکعب بر ثانیه و خروجی 4/1 مترمکعب بر ثانیه می باشد این عدد ذخیره سد نسبت به سال گذشته افزایش 67 درصدی ذخیره آب را نشان می دهد ، گفت: برای تداوم عملیات در دست انجام نیازمند کمک های ویژه اعتباری از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم که امیدواریم نگاه ویژه آن سازمان همچنان به مقوله استراتژیک آب ادامه داشته باشد.

در پایان این دیدار دکتر کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز گفت: با توجه به مقدورات اعتباری استان از هیچگونه کمکی به این حوزه دریغ نخواهیم کرد.

 

کد خبر: 1355
  تاریخ خبر : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398
 دبیر خبر
 997