پیام نوروزی مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران طی پیامی نوروز 1398 را به همکاران بخش آب کشور تبریک گفت. در این پیام آمده است:

به نام خالق بهار

 همکاران ارجمند، با سلام و احترام

     نوروز باستانی تجلی گر حال و احوالی نو و فرصتی تازه برای حرکت در جهت رشد و بالندگی در مسیر تعالی است. خداوند مهربان را شاکر و سپاسگزارم که دیگر بار توفیق درک حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر بر اعمالمان، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزونتر برای موفقیت و سربلندی ایران عزیز ببندیم.

    با کمال افتخار در سال 97 که با پیام نوروزی مقام معظم رهبری سال«حمایت از کالای ایرانی» نامیده شد، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در بخش آب بودیم که بی تردید این دستاوردها در سایه تلاش بی وقفه و همت مضاعف همکاران عزیزم در صنعت آب محقق شده است.

   ازجمله این دستاوردها در بخش سازه ای ،افتتاح و آبگیری سدهای مخزنی ملی و استانی و احداث و بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی می باشد که عملکرد اعجاب برانگیز این سازه های افتخار آفرین  با مدیریت  هوشمندانه مدیران بخش بهره برداری موجب کنترل و مهار سیلاب های متعددگردید.

   در بخش غیر سازه ای نیز تدوین برنامه عملیاتی احیا دشت برای محدوده های مطالعاتی کشور ، نصب کنتورهای حجمی هوشمند روی چاه های کشاورزی، جلوگیری از برداشت غیر مجاز از منابع آب زیر زمینی با بستن چاه های غیر مجاز از جمله این دستاوردها بود.

   خوشبختانه طی سال گذشته شاهد کسب موفقیت های درخشانی بودیم که  کسب رتبه برتر در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی ودریافت لوح افتخار از رییس جمهوری محترم ،  تقدیر وزیر محترم  نیرو از شرکت مدیریت منابع آب ایران برای  اخذ گزارش مقبول برای اولین بار از سازمان حسابرسی در خصوص صورت‌های مالی طرح‌های تملک دارایی‌های ودستیابی به دو افتخار علمی در جشنواره فارابی و انتخاب کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در حوزه نشر  از اهم آنها است.

   در سال جدید نیز با گرامی داشت دوم فروردین ماه روز جهانی آب که با شعار «آب برای همه» نامگذاری شده است، بر آنیم تا با تداوم این روند  سطح رضایت مندی کلیه ذینفعان در راستای تحقق اهداف تعیین شده ، ارتقاء یابد.

   اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از زحمات و تلاش های یکایک شما عزیزان در سالی که گذشت، فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را تبریک گفته، سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی، شادکامی و پیروزی برای شما و خانواده محترمتان از ایزد منان مسألت دارم.

                                                            محمد حاج رسولی ها- مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

                                                                                               فروردین 1398

کد خبر: 1327
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 28 اسفند 1397
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 5 فروردین 1398
 دبیر خبر
 808