با حضور مهندس حاج رسولیها و استاندار گیلان انجام شد:

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان

تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

مهندس وحید خرمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان  در مراسم  تکریم و معارفه اظهار داشت : در طول سالهای فعالیت در شرکت آب منطقه ای گیلان ، تجارت و آموزه های زیادی در کنار همکاران محترم کسب نمودم و جا دارد که از جناب آقای مهندس لطفی به جهت اعتمادی که به اینجانب برای کار و فعالیت داشته ام تشکر کنم که  فرصت وامکان رشد در این حوزه کاری را فراهم کردند  .

وی افزود : از مدیرعامل محترم شرکت منابع آب ایران نیز کمال تشکر را دارم و امیدوارم که بتوانم در مسوولیتی که به بنده محول کرده اند منشا خدمات به استان باشم .

خرمی با اشاره به فعالیت های تخصصی در شرکت آب منطقه ای گیلان به جهت بهره گیری بیشتر از منابع آبی استان  گفت : در واحدهای تخصصی و معاونت های شرکت آب منطقه ای گیلان  با تعامل همکاران متخصص شیوه نامه های اجرایی در حال تهیه و بروز شدن است و ان شاالله با حمایت های استاندار محترم گیلان ، در جهت قانون مند کردن فعالیت های شرکت آب منطقه ای گیلان به فراخور جلسات  این شیوه نامه ها ارایه و به انجام خواهد رسید .

خرمی در پایان از حسن اعتماد دکتر اردکانیان وزیر نیرو قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود که با همراهی و حمایت  استاندار گیلان و نمایندگان استان ، شرکت آب منطقه ای گیلان بتواند گامهای موثری در جهت توسعه استان بردارد .

در پایان از خدمات ارزنده مهندس کاظم لطفی تقدیر و تشکر گردید.

کد خبر: 1276
  تاریخ خبر : پنجشنبه 13 دی 1397
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 13 دی 1397
 دبیر خبر
 1157