در دیدار استاندار گیلان با دکتر اردکانیان مطرح شد؛

اعلام حمایت کامل وزیر نیرو از اجرای طرح ساماندهی آب بندان ها و رودخانه‌های استان گیلان

دکتر اردکانیان حمایت کامل وزارت نیرو از اجرای طرح ساماندهی آب بندان ها، تالاب ها و رودخانه‌های استان گیلان را اعلام کرد.

 
       به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در دیدار با دکتر اردکانیان وزیر نیرو از روند تدوین شیوه نامه ۲ طرح ساماندهی آب بندان ها و تالاب ها و ساماندهی و کنترل سیلاب رودخانه های استان گیلان با همکاری ومشارکت ۷ ماهه مدیران دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای معادن و مزیت های اجرای این طرح ها گزارشی ارائه کرد.
همچنین دکتر سالاری خواستار تامین اعتبار وزارت نیرو درخصوص پروژه های اولویت دار شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی و برق منطقه ای گیلان و نیز تقویت اعتبار اجرای پروژه های در حال احداث سدهای مخزنی گیلان شد.
در این دیدار دکتر اردکانیان حمایت کامل وزارت نیرو از اجرای طرح های ساماندهی آب بندان ها، تالاب ها و کنترل سیلاب رودخانه های استان گیلان را اعلام کرد و دستورهای لازم درخصوص تسهیل و رفع موانع موجود در اجرای این طرح ها را صادر کرد.
همچنین وزیر نیرو درخصوص تسریع در اجرای پروژه های این وزارتخانه در استان گیلان و تامین اعتبارهای لازم دستورهای مقتضی را صادر کرد.
کد خبر: 1270
  تاریخ خبر : دوشنبه 3 دی 1397
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 3 دی 1397
 دبیر خبر
 675